Mahniti napadi masmedija na osobe koje ne prihvaćaju službenu istinu o Siriji

Mahniti napadi masmedija na osobe koje ne prihvaćaju službenu istinu o Siriji

Najnoviji koordinirani napadi masmedija na utjecajne profile na Twitteru koji razotkrivaju prozirne laži o Siriji, poprimili su gotovo epske razmjere i u nekom paralelnom svemiru, u svijetu gdje bi se zaista primjenjivali zakoni, glavni urednici masmedija odavno bi završili na optuženičkoj klupi.

Ali kako to očekivati kad akciju progona onih koji traže istinu o Siriji financira Atlantic Council. U političkom okruženju zasićenom dezinformacijama i propagandom, da bi se došlo do istine, važno je procijeniti napisano i analizirati izvore kako bi se dobila jasna slika. Ako pogledamo tko financira Atlantic Council, postaje jasno i logično da su ti napadi politički motivirani.

Mahniti napadi masmedija na osobe koji na socijalnim mrežama ne prihvaćaju službenu naraciju o SirijiMahniti napadi masmedija na osobe koji na socijalnim mrežama ne prihvaćaju službenu naraciju o Siriji

Prošloga tjedna došlo je do ekstremnog intenziviranja ratnohuškačke kampanje i progona pojedinaca koji javno imaju i brane drukčija stajališta od onih koje se želi promovirati. Kampanja ima dužu povijest, no nedavno je postala osobna. Sad ugrožava život i slobodu konkretnih ljudi.

Kronologija

  • U jesen 2016. pokrenuta je kampanja protiv 200 web stranica koje nisu potvrdile propagandu NATO-a. Neokonzervativni Alliance For Securing Democracy objavljuje da su sve sumnje u američku i NATO-ovu istinu o kojima se raspravlja na Twitteru, ustvari dio ‘ruske kampanje’. Na svojoj ‘nadzornoj ploči’ prikazu najistaknutije hashtage i teme koje su tweetane / retweetane s oko 600 ručno odabranih (ali neobjavljenih) računa na Twitteru . Ta nadzorna ploča postala je glavni izvor novinarima masmedija za njihove bezbrojne priče o ‘ruskom utjecaju’. New York Times objavio je nekoliko takvih priča, uključujući ovu nedavnu:Mahniti napadi masmedija na osobe koji na socijalnim mrežama ne prihvaćaju službenu naraciju o SirijiHashtagovi koje spominju nemaju veze s bilo kakvim ‘trolanjem’. Upotreba #syriastrike dramatično se povećala kada se dogodio američki napad na Siriju. Mnogi korisnici Twittera upotrijebili su #syriastrike kako bi kategorizirali svoje primjedbe i ostalima olakšali pronalaženje informacija o incidentu.
  • Prošloga prosinca Guardian je objavio naručeni tekst kojim je pokušao deskreditirati dvije profesionalne novinarke koje nisu pristajale na službeni narativ o Siriji, Vanessu Beeley i Eve Bartlett koje su opsežno izvještavale s terena te su, između ostalog, propitivale djelovanje britanskih Bijelih kaciga (White Helmets). The Guardian je svojski branio ‘herojske’ Bijele kacige i insinuirao da su obje novinarke ‘na ruskoj platnoj listi’.
  • U ožujku je samozvani zviždač Sibel Edmonds iz Newsbuda pokrenuo suludi napad na Vanessu Beeley i Eve Bartlett. O tome je govorio The Corbett Report koji je prikazao taj video kao tešku glupost i s 59.000 prikaza premašio Edmondsov video (koji je pogledalo 23.000 ljudi).
  • Prije nekog vremena Voice of America i Radio Free Europe pokrenuli su ‘fact-checking’ web stranicu Polygraph.info. Dana 4. travnja na Poligrafu je objavljen tekst  Disinfo News: Doing the Kremlin’s Work: A Fake Twitter Troll Pushes Many Opinions. Autor članka Ben Nimmo (Senior Fellow for Information Defense at the Atlantic Council’s Digital Forensic Research Lab) došao je do zaključka da iza računa na Twitteru @Ian56 stoji trol kojeg plaća Kremlj, a ne prava osoba.

    Uz @Ian56, Nimmo je naveo i druge račune ‘ruskih trolova’, među njima i račun @ValLisitsa. Da je Nimmo, bivši glasnogovornik NATO-a, imao neko pristojno obrazovanje, znao bi da je Valentina Lisitsa poznata američko-ukrajinska pijanistica. I da, ponekad tweeta na ruskom jeziku mnogim fanovima u Rusiji i Ukrajini. Je li to sada zločin? Videozapisi njezinih nastupa na YouTubeu imaju više od 170 milijuna prikaza. Apsurdno je tvrditi da je ona ‘ruski trol’ i insinuirati da uzima novac Kremlja kako bi ‘pogurala’ rusku propagandu.

  • Ranije ovog mjeseca Newsweek je također svoje napade usmjerio na novinarke Beeley i Bartlett i skupinu ljudi koji su putovali u Siriju kako bi se na licu mjesta uvjerili u istinitost navoda mainstream medija, označio kao ‘Asadove pijune’.
  • Dana 14. travnja Murdochov London Times odlučio se obračunati sa skupinom britanskih akademika koji su se okupili kako bi znanstveno istražili sumnjive tvrdnje protiv Sirije. Njihov prvi rad bilo je ispitivanje incidenta Skripalj u Salisburyju. London Times također nije propusti ocrniti Bartlett i Beeley. A njihov tekst (koji se našao i na naslovnici) bio je bezočan napad na živote znanstvenika koji su se osudili propitivati službeni narativ, pod naslovom: ‘Apologeti Asada koji rade na sveučilištima’.
    Mahniti napadi masmedija na osobe koji na socijalnim mrežama ne prihvaćaju službenu naraciju o Siriji
    Tim Hayward, koji je pokrenuo akademsku skupinu, objavio je (previše) blagi odgovor
  • Dana 18. travnja NPR stanica Wabenews napala je crne aktiviste Anoa Changu i Eugene Puryeara jer su se pojavili na ruskoj TV postaji. To je bio početak trajne, dobro usklađene kampanje u sklopu koje je objavljeno najmanje sedam istaknutih tekstova u jednom danu, koji su otvoreno bili za širenje rata protiv Sirije.
  • BBC je 19. travnja pokušao diskreditirati Saru Abdallah, čiji račun na Twitteru ima više od 130.000 sljedbenika i uglavnom pruža podršku Asadu. Usput su napali i novinarku Vanessu Beeley i branili Bijele kacige. Izvor za taj napad je navodno istraživanje Graphika – analitičke tvrtke koju su osnovali lobisti za ‘profitabilnu promjenu režima’ The Syria Campaign Ltd., a koju, kao i Bijele kacige, sponzoriraju britanski i američki porezni obveznici.
    Brian Whitaker, bivši urednik Guardiana za Bliski istok, otišao je i korak dalje i naveo da je Sarah Abdallah ‘povezana s Hezbollahom’. Međutim, južni Libanon je daleko više od Hezbollaha i takva tvrdnja ozbiljno može ugroziti život novinarke Sare Abdallah. Whitaker za svoj uradak nije čak ni istraživao, već ga je plagirao, bez imenovanja svog izvora, od Joumane Gebare (odobreni CentCom savjetnik za društvene medije i članica ‘sirijske oporbe’). Whitaker je inače sklon takvim ‘trash’ tekstovima, kao što su oni o Bijelim kacigama, a njegova nedjela sežu još u 2011. kad je promovirao ‘Gay Girl in Damascus, priču o 40-godišnjem Amerikancu sumnjivih financijskih izvora koji se pretvarao da je progresivna Sirijka.
  • Dana 19. travnja Guardian je citirao britansku vladu koja je dva druga istaknuta Twitter računa označila kao ‘ruske botove’: @Ian56789 i @Partisangirl. Te tvrdnje zasnovane su na podacima ‘nadzorne ploče’ Alliance For Securing Democracy – koja je, gle čuda, na dan trovanja oca i kćeri Skripalj zabilježila 4.000 postotno povećanje tweetanja i retweetanja  trovanju. Vladine tvrdnje, bez ikakvih propitkivanja, objavili su i drugi britanski mediji, poput Sky Newsa.
    Mahniti napadi masmedija na osobe koji na socijalnim mrežama ne prihvaćaju službenu naraciju o Siriji
    Dan prije ove objave iznenada je blokiran račun @Ian56789 na Twitteru s 35.000 sljedbenika. Ben Nimmo je bio iznimno sretan zbog tog svog uspjeha. No nakon što su mnogi korisnici prosvjedovali zbog cenzure na Twitteru, račun je oživljen.
    Ni @Ian56789 ni @Partisangirl nisu ‘roboti’ niti imaju ikakve veze s Rusijom. Partisangirl je račun Marame Suslije, sirijsko-australske znanstvenice specijalizirane za kvantnu kemiju. Prvi put je intervjuirana na australskoj televiziji prije četiri godine. Objavila je vlastite videozapise o Siriji na YouTubeu i Twitteru te održala prezentacije o Siriji na nekoliko međunarodnih konferencija. Njezin račun označen je kao ‘potvrđen’ od Twittera. Nije trebalo uložiti poseban napor kako bi se otkrilo da je ona prava osoba.
    Tvrdnje o botovima i broj njihovih tweetova koje je vlada dala Guardianu i Sky Newsu, očito su lažne, a novinari Guardiana i Sky Newsa mogli su to provjeriti u samo nekoliko klikova. Sky News je čak manipulirao fotografijama Twitter računa @Partisangirl u videu i screenshotu. Izvorna fotografija pokazuje da Maram Susli govori o sirijskim izbjeglicama na konferenciji u Njemačkoj.
    Mahniti napadi masmedija na osobe koji na socijalnim mrežama ne prihvaćaju službenu naraciju o Siriji
  • Dana 19. svibnja London Times se usmjerio na drugi cilj. Citizen Halo, poznata finska baka, proglašen je ‘ruskim trolom’, a ‘otkriće’ se temelji na pseudo-znanstvenom istraživanju, pogađate… Bena Nimmoa. Citizen Halo nije vjerovala u službenu priču o Skiplju i ‘Asadovu kemijskom napadu’ u Siriji. To je bilo dovoljno da Times posumnja u njezinu nacionalnost i postojanje.

    Mahniti napadi masmedija na osobe koji na socijalnim mrežama ne prihvaćaju službenu naraciju o Siriji
  • Istoga dana urednica Timesa Deborah Haynes napala je Valentinu Lisitsa na Twitteru, što poznatoj pijanistici svakako može poslužiti kao inspiracija za novu skladbu..

 

 

 

 

odgovori:

 

Izvori + još linkova + još dokumenata:

moonofalabama.org

timhayward.wordpress.com

Masovna kompilacija medijskog materijala koji dokazuju lažnost kemijskog napada u Dumi, 7. travnja 2018. – Link 

Dodatak temi

Nakon 70 godina imperijalne / neoliberalne indoktrinacije živimo u anti-svemiru   gdje je laž istina, satira je stvarnost, nepravda je pravda, a od 11. rujna zakoni prirode su okrenuti naglavačke. Professor Rainer Mausfeld: ‘Neoliberalizam i status quo naše demokracije.’ (odgovori na pitanja uloge medija, politike i elita u našoj demokraciji) – video ispod /engleski titl/

https://www.youtube.com/watch?v=dBPUGRnzcdo

Leave your vote

0 points
Upvote Downvote

5 thoughts on “Mahniti napadi masmedija na osobe koje ne prihvaćaju službenu istinu o Siriji

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Log in

You’ll be automatically logged in 5 seconds.

Forgot password?

Forgot your password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Close
of

Processing files…

go to top